Kan jag mäta även när jag inte har någon uppkoppling/nät?

Det går bra att mäta utan uppkoppling. Dina värden sparas och kommer in i appen så snart du har uppkoppling igen. Detta sker per automatik. Observera dock att din läkare inte kan se dessa värden förrän de har kommit in i appen.

Läs mer från

Vilka systemkrav gäller? Funkar tjänsten på alla telefoner?

Vi erbjuder en iOS-app och en Android-app. Det går inte att garantera att tjänsten fungerar i alla delar tillsammans med alla olika telefonmodeller, operativsystem och versioner av operativsystem. Vår utvecklingsambition: iOS För att du ska kunna använda vår tjänst på iPhone krävs iOS 11 och senare. Android För att du ska kunna använda vår tjänst med […]

Läs mer Pil åt höger

Den trådlösa kopplingen mellan mätaren och telefonen fungerar inte. Vad gör jag?

Börja med att prova mäta på ett annat ställe i hemmet, t.ex. i ett annat rum. Blodtrycksmätarens koppling till telefonen  kan påverkas om man befinner sig nära t.ex. en router, mikrovågsugn, trådlös högtalare eller liknande. Ibland blir det bättre om man byter platsen man mäter på. Annan anledning till att mätaren inte kopplar upp kan […]

Läs mer Pil åt höger