Jag försöker skapa en profil i appen men ”skapa profil”-knappen är inte klickbar trots att jag fyllt i allt jag ska. Vad felar?

På iPhones kan man göra en punkt genom att trycka två gånger på mellanslag. Vi har sett att om man gör detta när man skriver in mailadressen så kan det bli ett mellanslag efter eller innan punkten i mailadressen. Skriv om mailadressen och gör punkten som vanligt, alltså inte med två mellanslag. Om detta inte hjälper, kontakta support@blodtrycksdoktorn.se.

Läs mer från

Vilka systemkrav gäller? Funkar tjänsten på alla telefoner?

Vi erbjuder en iOS-app och en Android-app. Det går inte att garantera att tjänsten fungerar i alla delar tillsammans med alla olika telefonmodeller, operativsystem och versioner av operativsystem. Vår utvecklingsambition: iOS För att du ska kunna använda vår tjänst på iPhone krävs iOS 11 och senare. Android För att du ska kunna använda vår tjänst med […]

Läs mer Pil åt höger

Den trådlösa kopplingen mellan mätaren och telefonen fungerar inte. Vad gör jag?

Börja med att prova mäta på ett annat ställe i hemmet, t.ex. i ett annat rum. Blodtrycksmätarens koppling till telefonen  kan påverkas om man befinner sig nära t.ex. en router, mikrovågsugn, trådlös högtalare eller liknande. Ibland blir det bättre om man byter platsen man mäter på. Annan anledning till att mätaren inte kopplar upp kan […]

Läs mer Pil åt höger