Prova att starta om telefonen. Hjälper inte detta kontakta support@blodtrycksdoktorn.se
Appen ber mig logga in med personnummer och BankID. Den vill att jag ska starta BankID i min andra enhet, men jag har både appen och BankID i mobilen. Hur gör jag?
Liknande artiklar
Vilka systemkrav gäller? Funkar tjänsten på alla telefoner?
Vi erbjuder en iOS-app och en Android-app. Det går inte att garantera att tjänsten fungerar i alla delar tillsammans med […]
Läs merJag försöker skapa en profil i appen men ”skapa profil”-knappen är inte klickbar trots att jag fyllt i allt jag ska. Vad felar?
På iPhones kan man göra en punkt genom att trycka två gånger på mellanslag. Vi har sett att om man […]
Läs merJag har skaffat ny mobiltelefon men får inte appen Blodtrycksdoktorn att fungera. Jag väljer ”har redan ett konto”, Bank ID kommer upp, jag slår min kod, men sen blir det ”error”. (BankID funkar bra med andra appar). Vad felar?
Om felmeddelandet är följande ”Ett fel uppstod [internalGenericError, c4d2c313] så behöver man installera om appen. Det här felet kan inträffa […]
Läs mer