Hur långa svarstider har ni i appen?

Vår målsättning är att sjuksköterskor och läkare ska svara i chatten inom ett dygn på vardagar. Ibland kan det ta längre tid. Om du upplever långa svarstider eller har svårigheter att nå oss kontakta vår patientsupport på support@blodtrycksdoktorn.se.
Om du är akut sjuk, vänta inte på svar i chatten utan ring omedelbart 1177 – vårdguiden för sjukvårdsrådgivning dygnet runt.
Vid tekniska problem kontakta patientsupporten på support@blodtrycksdoktorn.se

Läs mer från

Hur gör jag när jag vill ha kontakt med min sjuksköterska eller läkare via appen?

Vi har en chattfunktion i appen för att du snabbt och enkelt ska kunna kontakta din sjuksköterska, som i sin tur kan boka in en extra läkarkontroll åt dig vid behov. Gå in i appen och klicka på “Meddelanden”. Där kan du när som helst skriva meddelanden till din sjuksköterska. Så snart du har fått […]

Läs mer Pil åt höger

Hur registrerar jag mig för tjänsten och blir patient hos er?

För att registrera dig hos Blodtrycksdoktorn gör du följande: 1. Ladda ner appen Blodtrycksdoktorn i App Store eller Google Play. 2. Svara på några få frågor för att se om tjänsten passar dig. 3. Gör den det så skapar du ett konto med ditt BankID. 4. Därefter svarar du på ett antal frågor om hur […]

Läs mer Pil åt höger