Jag har inte fått min blodtrycksmätare hemskickad. Vad gör jag?

När du startar din utredning eller behandling för högt blodtryck får du godkänna att blodtrycksmätaren skickas. Om du har frågor kring utskicket går det bra att kontakta supporten via chatten i appen. 

Liknande artiklar

Jag ska ut och resa. Hur gör jag?

Du tar med dig din blodtrycksmätare och mäter ditt blodtryck enligt instruktionerna du får från din läkare i appen. Vi […]

Läs mer Pil åt höger

Hur hanterar ni mina personuppgifter och medicinska data som jag lämnar ifrån mig?

Alla uppgifter du lämnar ifrån dig i appen och alla dina värden (blodtrycksvärden och provtagningssvar) samlas i din journal hos […]

Läs mer Pil åt höger

Varför är det viktigt att mäta blodtrycket på ett visst sätt?

Det är väldigt viktigt att blodtrycksmätaren passar din arm, sitter på rätt sätt och att mätningarna utförs på samma sätt […]

Läs mer Pil åt höger

Varför är Blodtrycksdoktorns metod den mest effektiva för att behandla högt blodtryck? 

Forskning* visar att Blodtrycksdoktorns metod, där du regelbundet mäter ditt blodtryck hemma, är det mest effektiva sättet att hantera högt […]

Läs mer Pil åt höger

Kan jag och min vän/fru/man/sambo/partner använda samma blodtrycksmätare men i olika konton?

För att säkerställa att en mätare i rätt storlek används och att rätt data och mätvärden hamnar i rätt persons […]

Läs mer Pil åt höger

Varför ställer ni initiala frågor innan man får bli patient hos er?

Vi ställer initiala frågor för att säkerställa att den vård och behandling som erbjuds är lämplig för digitala vårdtjänster. Detta […]

Läs mer Pil åt höger
3635