Hur långa svarstider har ni i appen?
Vår målsättning är att sjuksköterskor och läkare ska svara i chatten inom ett dygn på vardagar. Ibland kan det ta längre tid. Om du upplever långa svarstider eller har svårigheter att nå oss kontakta vår patientsupport på support@blodtrycksdoktorn.se.
Om du är akut sjuk, vänta inte på svar i chatten utan ring omedelbart 1177 – vårdguiden för sjukvårdsrådgivning dygnet runt.
Vid tekniska problem kontakta patientsupporten på support@blodtrycksdoktorn.se
Liknande artiklar
Hur gör jag när jag vill ha kontakt med min sjuksköterska eller läkare via appen?
Vi har en chattfunktion i appen för att du snabbt och enkelt ska kunna kontakta din sjuksköterska, som i sin […]
Läs merHur kan jag komma igång med Blodtrycksdoktorn?
Så kommer du igång: 1. Ladda ner appen Blodtrycksdoktorn i App Store eller Google Play.2. Svara på några få frågor […]
Läs merVarför mäta två gånger vid varje tillfälle?
Vid varje mättillfälle mäter du två gånger med en minuts mellanrum. Mätaren räknar ut medelvärdet på dina två mätningar och […]
Läs merSå här mäter du blodtrycket
Du bör undvika att träna, röka och dricka kaffe eller andra koffeinhaltiga drycker minst 30 minuter innan du mäter ditt […]
Läs mer