Vi skickar blodtrycksmätaren hem till dig efter att du valt provtagningsregion, angett armomkrets, svarat på obligatoriska frågor samt lagt till eventuella mediciner i appen. Om du inte fått din blodtrycksmätare inom några arbetsdagar efter att du fyllt i ovan nämnda uppgifter, kontrollera att din adress stämmer och kontakta patientsupporten på support@blodtrycksdoktorn.se
Jag har inte fått min blodtrycksmätare hemskickad. Vad gör jag?
Liknande artiklar
Jag ska ut och resa. Hur gör jag?
Du tar med dig din blodtrycksmätare och mäter ditt blodtryck enligt instruktionerna du får från din läkare i appen. Vi […]
Läs merHur hanterar ni mina personuppgifter och medicinska data som jag lämnar ifrån mig?
Alla uppgifter du lämnar ifrån dig i appen och alla dina värden (blodtrycksvärden och provtagningssvar) samlas i din journal hos […]
Läs merVarför är det viktigt att mäta blodtrycket på ett visst sätt?
Det är väldigt viktigt att blodtrycksmätaren passar din arm, sitter på rätt sätt och att mätningarna utförs på samma sätt […]
Läs merVarför är det på just det här sättet som högt blodtryck ska behandlas?
Forskning* visar att det är med vår metod, där du mäter ditt blodtryck ofta hemma, som högt blodtryck ska hanteras. […]
Läs mer